Wednesday, January 31, 2007

W H Y

Posted by jo@n at 1/31/2007 04:33:00 PM
为什么?
为什么无情的上天要夺去一个原本美满幸福的家庭?
为什么这种事情会发生在我身上?
为什么要这么残忍的对我们?

那一天,接到这个消息。
我愣了。
我不懂应该怎么办才好。
许久都未能接受这个事实。
甚至无法控制我自己。
从那天起,我再也无法见到您那慈祥的脸孔了。
永远都离开我们了。
我很怀念以前的日子。
感激您为我所付出的一切且从不求任何回报。
我想念您。

我一定会好好完成我的大学文凭的。
我一定会好好照顾 mama 的。
我一定会好好活下去的。

依然,
十分想念您。

爸,我爱您。永远。

4 comments:

Anonymous said...

哇。。。很孝顺的孩子哦。。。

Anonymous said...

I'm sorry... I really am. But pls bear in mind no matter what happens u still have so many ppl out there supporting u! I'm one of them! You know he'll still be there watching you growing stronger each day! So stay strong! Take care!

jo@n on 10:38 PM said...

Thanks to nicole...You always is my best dear dear... Anyway, i'll be strong and strong in the future. I'll take good care of myself always.

hunghuynh on 10:00 PM said...

add more photo on it

 

♥ Jo@n world ♥ Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez